Jorden kalder Hyper!

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Jorden kalder Hyper!

Indlæg#1 » 20. dec 2010 12:59

Hyper, er du gået under jorden, det nr. jeg har til dig siger ugyldigt nr. ser dig aldrig på noget icq, msn etc. Jeg synes jeg kan huske du snakkede noget om at du havde en god stor musemåtte med eget tryk? Tager jeg helt fejl? Jeg skal nemlig have lavet nogle gode måtter til oasens computere med eget logo på. (ikke bare de der std latterlige måtter man kan få alle steder med eget tryk hos foto-forretninger etc) Hvis andre kender noget må de da også godt melde ind :D - eller ved hvordan jeg lige får fat i Jacob :D

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: Jorden kalder Hyper!

Indlæg#2 » 30. jan 2011 20:59

Hmm.. Er det så længe siden Jeg kiggede forbi her? :P

Hyper's musemåtte er en NOIDpad, og han skifter telefonnummer som vi andre skifter underbukser..

Men du kunne jo prøve at sende ham en E-mail på den adresse han har registreret sig med her på forummet?
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Jorden kalder Hyper!

Indlæg#3 » 30. jan 2011 21:28

ok, det er faktisk også dem jeg har bestilt et design til fra den kommunale grafiker. Synes bare hans virkede større end de mål der står angivet på deres side, men det gør nu ikke så meget da jeg har måtte indse at der faktisk ikke er så meget plads på bordene at rutte med.

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: Jorden kalder Hyper!

Indlæg#4 » 1. feb 2011 20:44

Har været lidt væk her på det sidste.. Har været lidt nede og ramme bunden psykisk..

Er ved at kæmpe mig op.

Ja har skiftet nr, da jeg endelig kunne slippe for mit dyre 3 abonnement.
Savner dog min Postmand Per ventetone :)

Sender lige en PM med det nye.

Og tak Nick :)
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron