Generelt

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Generelt

Indlæg#1 » 11. mar 2011 15:47

Som "medlem" af Pc Impact har man mulighed for at deltage i "jævnlige" mini-lans i MedieOasen. Vi er et par stykker der hopper i havet lørdag fra ca. 17-19, evt. spiser efterfølgende og så måske finder vej til MedieOasen og spiller til ud på natten.

Et typisk eksempel er at vi starter ved en 19-19.30 tiden og spiller løs indtil kl. 2-3-4-5-6 alt efter stemning og antal.

I MedieOasen er der 14 pc'er vi benytter til formålet, så maks deltagere pr. gang er 14. (først til mølle)

Så kan man skrive i tråden for den pågældende dato om man er fresh eller ej. Men ikke noget med at skrive at man kommer, og så ikke dukker op alligevel.

Min. deltagere for at det går i luften er 6, hvis jeg Rasmus er forhindret og/eller evt. Casper/Jesper bliver det naturligvis heller ikke til noget. Info i tråden for den pågældende dag.

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Generelt

Indlæg#2 » 26. jan 2012 10:39

jeg har redigeret lidt i ovenstående indlæg.
Når jeg skriver "medlem" af pcimpact betyder det sådan set bare at man deltog i det sidste Pc impact. Man kan evt. få "dispensation" hvis man lige missede et pc impact, eller alternativt hvis man endnu ikke har været til et, men agter at deltage i det næstkommende -det er bare at spørge!

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron