Påske 2017

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Kontakt:

Påske 2017

Indlæg#1 » 19. apr 2017 07:37

Hvis du har noget ris og ros for netop påsken 2017, så kan du skrive det her i denne tråd. Hvis du har emner der er mere generelt kan man oprette sin egen tråd om emnet.

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Kontakt:

Re: Påske 2017

Indlæg#2 » 19. apr 2017 11:55

Jeg kan jo lige så godt være den første.

Jeg vil faktisk gerne rose vores deltagere for at opføre sig helt efter reglerne til dette påskelan. Så vidt vides ingen tyveri, hærværk, svineri eller andre grimme ting. Derudover ingen der sov hvor de ikke skulle, åbnede døre hvor de ikke skulle, affald i affald, og pant i pantsække etc etc. Nu var vi i store træk også alle de "sædvanlige" som jo efterhånden kender faciliteterne ud og ind.

Udover lidt problemer med ventilation der fik det til at løbe koldt ned af ryggen på dem der sad tættest tribunen så tror jeg egentlig også i store træk hal3 blev vel modtaget. Eneste umiddelbare ulempe er måske at der ikke er toiletter i selve hallen, men man lige må løbe ud på gangen for at finde dem.

Selvom der var et par konkurrencer der enten løb ud i sandet eller var lidt træge undervejs (eks. badminton) så synes jeg faktisk de blev afviklet ret pænt i forhold til tidligere. Præmierne kan man vel næppe klage over, men forvent lidt mindre på den front i fremtiden. Jeg tror vi fandt ud af at det ikke er præmierne der lokker folk til - men det var jo win win eftersom de trods alt kom vores goe gamle brugerskare til gode.

Tak for god ro og orden!

Ladydark
Bestyrelsesmedlem

Indlæg#3 » 19. apr 2017 20:39

Ahhh der var da lige 2 stk, som sov i de røde sofaer mandag morgen ;) men de blev straffet med en skive ost i panden :lol:

Synes det all in all har været et godt LAN :)

Vi skal være mere OBS på at konkurrencerne ikke klumper sig sammen søndag aften og have lidt mere styr på uddeling af lodder.

Hal 3 var rigtig rar at være i - EFTER at ventilationen blev mere kontrolleret og bevægelseshallen var rar at sove i.

Zergus
Medlem

Indlæg#4 » 19. apr 2017 21:47

Stor ros til alle der er med til at drive pc impact, I gør det sgu godt! :-)

Fedt at det bliver bedre og vildere år for år! Eneste ønske fra min stol er at konkurrencerne starter tidligere så den store lodtrækning kunne ligge før. Vi smuttede inden søndag aften så alle vores lodder var "spildte"
Jeg har dog også fuld respekt for at det går til folk som deltager længere tid i lanet!
/Zergus

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Kontakt:

Indlæg#5 » 20. apr 2017 09:36

Så glemte jeg da forresten også lige at rose vores netværk og strøm. Udover 2 tilfælde af kabelballade vi ikke rigtigt var herre over. Først strøm (kortsluttet strømforsyningskabel), og derefter et sammenrullet netkabel der lagde HELE netværket ned (imponerende alligevel). Men det fandt begge dele sted stort set lige efter hinanden. Så vi havde et par timer med strømudfald og fejllokalisering af det netkabel, men derefter kørte det da vist bare? Ihvertfald så vidt jeg ved. Det kan jo siges at være lidt ironisk da vi nu står over for at skulle skifte udbyder i Ishøj pga. en skodaftale der er blevet underskrevet. Så næste gang er vi måske slet ikke herre over kvaliteten af internettet. Vi krydser fingrer og håber på det bedste - men frygter desværre det værste!

XaZor
Medlem

Indlæg#6 » 22. apr 2017 00:30

Ay.

Tak for et godt lan. det var super hyggeligt.. og syntes faktisk det gik godt med at holde stemningen selvom vi var i en "stor" hal.. Der blev truffet nogle gode valg ang. fremtiden med PCI.. eneste er jo så bare det skide internet. Men det må vi se på..

Nå.. Pros n Cons.

Pros:

Suuuper lækkert med kiosken.. det kørte bare. selv klokken lort om natten.. der er nogle der har offeret sig for at side oppe nærmest bare for at passe kiosken.. det skal i sku have ros for når Oliver kommer stiv hjem fra byen og skal have toast :P

Det var skønt at der blev announceret de forskellige turneringer.. (måske var den lidt høj højtaleren de første par dage, og så lidt meget snak i den) men det var faktisk okay.

Madrasserne vi sov på var gode.. super investering :)

Lækre præmier, dog måske liiidt for meget :D

Cons:

Syntes det var lidt ærgerligt der ingen flipper maskine var. eller var der? :P (Kæmpe pro) den var dejlig var den.

Det kunne godt føles som om der var mange turneringer, men det var nok også fordi man blev orienteret om dem hele tiden pga højtaler systemet.

Det blev nævnt på general mødet men her kommer den alligevel. Hjemmesiden og præmierne kunne der godt kigges lidt på.. 15.000kr på præmier er mange penge når der halter lidt med en hjemmeside. (men ved i er klar over det. så gider ikke skrive så meget mere om det)

Tror ikke umeldbart jeg har mere. syntes der blev talt en del om tingene til generel mødet vi havde rundt om bordtennis bordet :)

// XaZor - Kasper

Mimic
Bestyrelsesmedlem

Indlæg#7 » 23. apr 2017 08:44

Ay.

Tak for et godt lan. det var super hyggeligt.. og syntes faktisk det gik godt med at holde stemningen selvom vi var i en "stor" hal.. Der blev truffet nogle gode valg ang. fremtiden med PCI.. eneste er jo så bare det skide internet. Men det må vi se på..

Nå.. Pros n Cons.

Pros:

Suuuper lækkert med kiosken.. det kørte bare. selv klokken lort om natten.. der er nogle der har offeret sig for at side oppe nærmest bare for at passe kiosken.. det skal i sku have ros for når Oliver kommer stiv hjem fra byen og skal have toast :P

Det var skønt at der blev announceret de forskellige turneringer.. (måske var den lidt høj højtaleren de første par dage, og så lidt meget snak i den) men det var faktisk okay.

Madrasserne vi sov på var gode.. super investering :)

Lækre præmier, dog måske liiidt for meget :D

Cons:

Syntes det var lidt ærgerligt der ingen flipper maskine var. eller var der? :P (Kæmpe pro) den var dejlig var den.

Det kunne godt føles som om der var mange turneringer, men det var nok også fordi man blev orienteret om dem hele tiden pga højtaler systemet.

Det blev nævnt på general mødet men her kommer den alligevel. Hjemmesiden og præmierne kunne der godt kigges lidt på.. 15.000kr på præmier er mange penge når der halter lidt med en hjemmeside. (men ved i er klar over det. så gider ikke skrive så meget mere om det)

Tror ikke umeldbart jeg har mere. syntes der blev talt en del om tingene til generel mødet vi havde rundt om bordtennis bordet :)

// XaZor - Kasper
Altid rart med konstruktiv kritik, tak for det ;)

Tilbage til "Ris & ros"