Praktisk info!

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Praktisk info!

Indlæg#1 » 4. mar 2017 00:05

Bemærk vi nu skal være i Hal3 og bevægelseshallen (sovesal) i modsætning til de sidste mange gange vi har været i hal2 og lille gymnastiksal

Følgende er til rådighed for alle deltagere:
Ét bord og én stol (4 faste ben, dog polstret) - det er tilladt at medbringe egen stol.
3 stk 230V Schuko udtag, alt udover dette skal man altså selv have dåse med til.
Strømkrævende enheder som elkedel/toastjern/kaffemaskine/køleskab må ikke tilsluttes! Der er stillet køleskabe, kaffemaskine, elkedel, toastjern og kombi-ovn op til fri afbenyttelse, brug det.
(Der er i gennemsnit ca. 500W til rådighed pr. plads -- det er ca. hvad en gennemsnitlig gamer-PC bruger, så der er udover PC, ikke strøm til meget mere end en mobillader el. lign.)
Én port i switchen som er op til 10m væk. (bemærk altså man selv skal have, trække og montere netkabel og min. 10m kan blive nødvendigt)
Adgang til sovesal med madrasser, husk lagen og sengetøj/sovepose (egen madras kan medbringes, evt. luftmadras)
Adgang til toilet/bad/omklædning hele døgnet, alle arrangementets dage.
Benyttelse af opstillede aktivitetstilbud samt indendørs spil/sport der vil blive annonceret i anden tråd.

Alarm udenfor centerets åbningstid:
Uden for idrætscenterets åbningstid vil der være alarm i resten af idrætscenteret. Dvs. på den anden side af mellemdørene fra sovesalen ind imod resten af centeret/foyer/cafe. Så når disse er markeret med skilte/bånd skal det respekteres, så skal man altså ikke bare tromle igennem. Der er mulighed for at benytte hal 2 for aktiviteter i nattetimer. Kontakt crew hvis det ønskes og der ikke allerede er åbent/lys derinde.

Adgang uden for centerets åbningstid:
Benyt ringeklokke hvis der er låst, alternativt ring til PCI vagttelefonen på tlfnr. 71 75 27 26 (det er også mobile pay nummeret). Dørene skal til enhver tid holdes lukkede for at forhindre uvedkommende får adgang til lokalerne. Hvis man hører klokken ringe må man meget gerne gå ud og lukke folk ind. Hvis man er i tvivl om de hører til, så spørg dem hvorfor de skal ind (her skal de jo så gerne sige PC Impact) samt check for deltagerarmbånd. Kontakt crew hvis i får kendskab til folk på stedet som ikke hører til/har armbånd eller hvis der er personer man er i tvivl om hvorvidt man skal lukke ind.

Vagtordning:
Der vil til enhver tid være 2 ansvarlige for opsyn med stedet. Samt stå til rådighed for evt. spørgsmål og/eller salg i kiosken. Disse vil være markeret med en tydelig vagtvest og et crewskilt, og/eller en crew T-shirt (Pc Impact) De vil også højst sandsynligt være at finde i bestyrelsesområdet i bordplanen.

Toilet/bad:
Der er toiletter og omklædningsrum med bad. Husk at behandle det med respekt, da det gerne skulle være nogenlunde brugbart i 5 dage for alle deltagere. TAK! Sig gerne til hvis der eks. mangler papir, eller andre ting så vi kan få gjort noget ved det. Der skulle forhåbentligt gerne komme rengøring i perioden, men nogle gange kan de godt være lidt slemme til at "glemme" at komme forbi. Bemærk der også er omklædningsrum samt ekstra toiletter i både stueplan og på 1.sal, samt ude i gangen på vejen til sovesalen. Omklædningsrum og toiletter i forbindelse med hal2 må også gerne benyttes.

Sovesal:
Der ligger madrasser i "bevægelsessalen" som er sovesalen. Bemærk, 1 madras pr. mand (der er købt nye fine madrasser). Vi forbeholder os retten til hårdt og brutalt at vække alle der formaster sig til at lægge madrasser dobbelt såfremt der skulle mangle ledige madrasser. Husk at tage hensyn til at vi kan/skal være mange derinde, så prøv at holde lidt samling på ting og opredning. Der er ligeledes en belægningsplan der skal overholdes i henhold til brandmyndigherne og vores ansøgning herom. Man er velkommen til at medbringe eget liggeunderlag/madras/luftmadras hvis man vil, bemærk dog at hvis sidstnævnte skal pumpes gør man det selvfølgelig ikke imens der er nogen der sover i salen, så må man finde et andet sted at pumpe.

"Køkken":
Vi laver et lille te-køkken forstået på den måde at vi stiller følgende til fri afbenyttelse. Et par køleskabe, samt noget fryseplads. Combi-ovn, toaster, el-kedel og kaffemaskine. Der vil desuden være plastic service i form af tallerkner, knive, gafler, skeer og kopper/plastickrus. Det er tilladt at medbringe alt det mad og drikke man lyster. Husk gerne at skrive navn (der ligger klistermærker og tusch) på jeres ting inden i putter i køleskab/frys, så opstår der ikke misforståelser om ejerskab. Husk i er mange der deles om pladsen, så sæt kun det der SKAL være på køl, og "lidt" drikkevarer af gangen, udskift så løbende. Skriv også gerne navn på plastickrus så de kan genbruges. Der vil være en pose med isterninger i en fryser til fri afbenyttelse.

Pant:
Der er klare sække til emballage med pant, de er tydeligt markeret med tekst og en åbning med tapestrimmel på. Så hvis man ikke vil gemme sin pant men donere den til foreningen, så smid tomme flasker og dåser heri. De alm klare sække er til alt andet affald. Undlad gerne at smide væske i disse poser, drik ud, eller hæld det ud i en vask på toilettet i stedet.

Cafe Wiuff og mad generelt:
Cafe Wiuff er åben alle dage i påsken til kl.19 der bliver muligvis noget frokost buffet man kan købe sig ind på også, men ellers er det muligt at købe mad/drikke (deres normale udvalg). Alternativt kan man købe hvad vi har i vores egen kiosk. Man kan selvfølgelig også købe mad i nærområdet. Sunset/KFC/Kebab ved stationen/Ishøj center, BurgerKing efter 2.motorvej i retning af city2, McD/Dominos i Vallensbæk, grillbarer spredt ud over det hele etc. "Træfpunktet" på Gl. Køge landevej er det nærmeste som man kan gå til på 5min fra idrætscenteret via stisystem.

PCI Kiosk:
Pc Impact har sin egen kiosk som betjenes af bestyrelsen/crew. Her kan man købe det udvalg der er blevet købt ind. Udvalget varierer alt efter indkøbte/tilbudsaviser og kioskudvalgets præference i slik og chips! Der er slush ice maskine der kører med de 2 forsk. smagsvarianter der vinder afstemning (hindbær/cola påske 2017). Betaling i kiosken foregår enten kontant eller via mobile pay til foreningens mobile pay tlf. 71 75 27 26

Rygning:
Rygning er kun tilladt udenfor. Dvs. udenfor ved skøjtebanen hvor vi også kommer ind/ud til hal3. Her vil være placeret en spand med sand til skodder. Det er derfor IKKE tilladt at åbne dørene i hallen der fører direkte ud - for at ryge, disse er at betragte som nødudgange, og KUN nødudgange.

Konkurrencer:
Når man deltager - og fuldfører en konkurence gør man sig fortjent til et "lod". Dette lod bruges i en stor samlet lodtrækning til sidst på lan'et hvor man altså ud fra ren tilfældighed kan være heldig og vinde nogle ret flotte præmier. Det er er krav at man vinder på sine egne tildelte lodder, og at man er til stede når lodtrækningen finder sted.
Alle kan oprette konkurrencer og afvikle dem via konkurrenceforummet. Vi gør dog opmærksom på at konkurrencer der afvikles i tidsrummet 00.00-08.00 som udgangspunkt ikke vil blive tildelt præmier eller lodder.

Adressen til udbringning er Ishøj Idræts & Fritidscenter, Vejledalen 17, DK-2635 Ishøj.
Man kan med fordel aftale at de kan ringe når de holder ude på p-pladsen, hvis man er god til at tegne/forklare kan man da også prøve om man kan få guidet dem hele vejen ind.

Vejviser?:
Hvordan finder jeg i det hele taget det LAN - jeg har aldrig deltaget før!?
Arrangementet finder sted i Hal3 samt bevægelseshallen i Ishøj Idræts & Fritidscenter, Vejledalen 17, DK-2635 Ishøj.
sat kort - forklaring.png
oversigt hal3-bevaegelse - forklaring.png
oversigt hal3-bevaegelse - forklaring.png (143.12 KiB) Vist 21366 gange

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Praktisk info!

Indlæg#2 » 5. apr 2017 22:54

Lettere opdateringer til tekst, samt oversigtskort over kørsel samt beskrivelse af hal og sovesal.

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Praktisk info!

Indlæg#3 » 6. apr 2017 23:53

Tilføjet konkurrencer og rygning

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Praktisk info!

Indlæg#4 » 9. apr 2017 15:49

Tilføjet Wiuff åbningstid i påsken

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Praktisk info!

Indlæg#5 » 13. apr 2017 02:08

BREAKING NEWS!
Parkeringen 20-08 markeret på tegningen er taget af bordet af halinspektøren. Der må IKKE parkeres inde på anlægget. Man må gerne køre ind for at læsse af, men så skal man køre ud med det samme igen og parkere på det der er markeret som 24h parkering. Døren i hegnet ved siden af porten vil være ulåst i hele perioden, og dette er vores adgang til og fra hal3, ihvertfald i tidsrummet hvor resten af idrætscenteret er lukket. Bemærk dog at kæden skal sættes på døren så det ser ud somom den er låst, dette er i håb om at uvedkommende ikke kommer ind på anlægget hvis det er tydeligt at døren er åben/ulåst.

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron