APB

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

APB

Indlæg#1 » 13. apr 2010 17:06

APB eller All Points Bulletin er et online spil. Jeg ved ikke om Jeg vil kalde det et MMO, eftersom de forskellige dele af verdenen er instanced, og kun kan indeholde et antal personer på en gang, men sådan er det også i Star Trek Online, så meh..
Hvorom alting er, så er det en online action third person shooter i et bymiljø, med fokus på customization og et "quick fix" med at pløkke nogle andre mennesker.

Slå et smut forbi APB.com for flere detaljer.
De har også en fremragende podcast serie der viser nogle af værktøjerne og noget gameplay fra en tidlig beta.

Spillet er PT i lukket beta, men det er ikke svært at få fat i en nøgle, eftersom flere hjemmesider har fået nøgler at dele ud.

Blandt andre har CVG stadig en del af de originale 10k nøgler tilbage, og alt du behøver at gøre er at oprette dig som medlem (hvilket er gratis).
APB Beta Key Giveaway
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB

Indlæg#2 » 13. apr 2010 23:52

.. Og nu er de allesammen væk.

Der er en tråd på APB's forum (et lukket forum for testere) hvor folk poster sider der har nøgler. Jeg holder Jer opdateret hvis der dukker noget op.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: APB

Indlæg#3 » 14. apr 2010 09:03

Ja den slags går stærkt når det rygtes via indernættet!

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB

Indlæg#4 » 16. apr 2010 00:24

Der er tilsyneladende et tysk site der stadig har nogle tilbage

http://www.onlinewelten.com/win/598-clo ... -bulletin/
Kræver at du registrerer dig der.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB

Indlæg#5 » 24. apr 2010 20:06

Update: Jeg har lige brugt det tyske site til at få en nøgle til en kammerat, de har stadig nogle tilbage hvis nogen er interesseret. Du skal oprette en konto på deres side, med en rigtig e-mail adresse da du skal klikke på et aktiveringslink du får på mail. Når du er logget ind, skal du gå ind på http://www.onlinewelten.com/win/598-clo ... -bulletin/, og udfylde felterne i den blågrå boks med overskriften "FORMULAR" til højre for artiklen, og så vil din nøgle stå i tekstboksen med de røde pile i siderne.

Næste playsession er i morgen (søndag) 17:00 GMT - 21:00 GMT (19:00 - 23:00 dansk tid).
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron