Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#1 » 4. jan 2012 21:47

jajaja, jeg ved godt det ikke er et LAN, eller særligt nørdet eller computerfikseret, men jeg tænkte at lægge den her alligevel fordi jeg har luret der er en del fodboldtosser iblandt jer.
Hvis der kommer mere end 50 tilmeldte så rykkes det ind i bevægelseshallen hvor kampen vil blive vist på lærred - sikker med min spritnye HD projektor, så der burde være garanti for et ordentligt billede fra 3+ HD.

Kort fortalt er det superbowl-arrangement fra kl. 22.00 indtil kampen slutter velsagtens. Med Amerikansk buffet og en genstand til for 150kr. Så kan man selvfølgelig købe snacks og flere bajere i løbet af natten. Uanset hvad agter jeg nok at deltage i arrangementet ihvertfald (jeg er ikke vild med nfl, men lige den ene kamp plejer jeg dog at se, lidt ligeso med oscar-showet, don't ask me why). Se mere her:
http://www.wiuffs.dk/Super-bowl-2012.html

Shadow
Medlem
Indlæg: 64

Re: Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#2 » 5. jan 2012 22:05

Kunne du ikke lige smide en dato op. Det ser ikke ud som om jeg kan finde den :lol:

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#3 » 6. jan 2012 09:26

Narh, den er lidt kringlet, han har været så fræk at sætte den i "posteren" på linket, så det hedder 5/2-2012, altså søndag aften kl. 22 så vidt jeg lige kan vurdere. Så man bør nok tage fri dagen efter medmindre man er hardcore, eller har en god tjans... som miiiig, muahahaha.

Shadow
Medlem
Indlæg: 64

Re: Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#4 » 6. jan 2012 15:48

Nitte... så kan jeg sku' ikke. De gamle er ikke så glad for pjækkeri :)

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#5 » 26. jan 2012 10:35

Bump! Vi nærmer os med hastige skridt, er der nogen der har tilmeldt sig - agter at tilmelde sig?

Glen
Medlem
Indlæg: 160

Re: Superbowl-arrangement i Cafe Wiuff (idrætscenteret)

Indlæg#6 » 27. jan 2012 10:41

Skal se den på skolen . XD
Billede

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron