Immortals 2D - Hvor?

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Immortals 2D - Hvor?

Indlæg#1 » 1. dec 2011 19:10

Hejsa Drenge og (Piger)

Der er ikke nogen af jer der er stødt på en Biograf der viser Immortals i 2D.
Har ledt og ledt, men kan simpelthen kun finde den i 3D.. og NÆGTER pure at se den i 3D.

Sq for dårligt at de ikke viser den i begge versioner i Danmark, nå de gør det i lande som England og Sverige...

Så giv lige en heads up hvis i skulle støde på det tilfældigt :)

Mange tak.
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Immortals 2D - Hvor?

Indlæg#2 » 1. dec 2011 21:49

skal du så ikke også skille dig af med mobiltelefonen og tegne et tdc fastnet abo nu du er igang? :D

Der må da være biografer derude der ikke har tech til 3d endnu, og de viser den vel alligevel? Så det er vel bare at søge på nogle små lokalbioer rundt omkring :D Men så går der nok lige en måneds tid eller 3 før de har så'n en STOR titel i det hele taget ;)

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: Immortals 2D - Hvor?

Indlæg#3 » 2. dec 2011 08:58

Hehe...
Jeg kan jo ikke gøre for at jeg bliver sindsyg af at se deres dårlige 3D.. og at deres briller sidder af helvedet til, nå man går med briller.
Så vil jeg da hellere se en IMAX film i planetariet...

Nå men jeg har søgt på lokal biograferne. Men så jeg lige så godt vente på den kommer på nettet i 1080p ;)
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: Immortals 2D - Hvor?

Indlæg#4 » 2. dec 2011 09:08

Glemte lige at fortælle at i kinos anmeldelse af filmen skriver de for neden at den også vises i 2D. Nå man så trykker på linket for at se de biografer som viser den i 2D. Bliver man nægtet adgang.
Nogen har enten været for hurtige.. så fjern da linket.
Ellers så har bio danmark ikke haft råd til at købe begge udgaver? Eller også vurdere man der ikke er nok salg i begge versioner. Selvom man for mindre end 8 mdr siden lavede en undersøgelse af hvad danskerne helst ville se. Hvor 65% af de spurgte biograf gængere svarede 2D..

Den 3D teknologi vi har i dag.. hvor vi er afhængige af briller.. den holder ikke længe.. de briller frie skærme kommer så småt. Det er værd at vente på.. indtil da.. så er mit "Alter" mere end rigeligt. ;)
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: Immortals 2D - Hvor?

Indlæg#5 » 5. dec 2011 11:07

3D er overrated..

Hvis du virkelig gerne vil se den, så er der jo altid nødløsningen.
Men den film ser ærligt talt ikke ud som om den er pengene eller besværet værd.
Jeg ville vente på blu-ray udgivelsen.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron