Skal kæresten ikke lære at spille wow?

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Skal kæresten ikke lære at spille wow?

Indlæg#1 » 25. okt 2011 16:13

Så er chancen der, giv din kæreste en introduktion til wow(tøsearrangment)
Biblioteket står for et arrangement i MedieOasen der hedder "Kvinde kend dit computerspil - World of Warcraft"
Det finder sted 2.november i MedieOasen 19-21. Billetter kan gratis hentes på biblioteket.

Journalist Natasja Broström, der både skriver for Weekendavisen og Jyllands-Posten, har publiceret mange artikler om kvinder i 30-40års alderen, deres brug af computerspil og deres vaner. Nu kommer hun til Ishøj og fortæller om det populære og online computerspil World of Warcraft (WOW), og hvorfor kvinder finder netop dette spil ineteressant. Kom og stil spørgsmål og prøv spillet.

Jeg skal da selv prøve at lokke kæresten til, omend ikke andet så bare for at de får nogle deltagere! :D

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: Skal kæresten ikke lære at spille wow?

Indlæg#2 » 25. okt 2011 21:23

Hehe

Super idé. Jeg skal da høre min bedre halvdel ad.
Kan vi finde ud af noget med du kan hente billetter for mig, hvis det er?

Hygge
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Skal kæresten ikke lære at spille wow?

Indlæg#3 » 26. okt 2011 09:12

Det burde ikke være noget problem at få lagt til side. De har været tilgængelige siden 19.okt, og i går var der ikke blevet hentet nogen endnu :D Min kæreste gad under ingen omstændigheder spilde en onsdag aften på det, ikke engang for at hjælpe arrangementet lol. But oh well... jeg prøvede..

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron