Sælges: 2 stk. Boogie Bug AimB.Pad XL

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Sælges: 2 stk. Boogie Bug AimB.Pad XL

Indlæg#1 » 13. okt 2011 17:55

Jeg har to spritnye Boogie Bug AimB.Pad XL musemåtter til salg.

De er enorme; 90 cm x 45 cm.
BB-AimBXL3.jpg
De er købt på overclockers.co.uk for godt en uges tid siden, men jeg bryder mig personligt ikke om "feel'et". Jeg bestilte to da fragten til Danmark for én måtte var samme pris som måtten selv, og ikke steg synderligt ved køb af to, så det har hele tiden været min mening at sælge den ene.

Inklusive fragt, har jeg givet 450 kr for begge to, men jeg sælger dem for 200 kr stykket.

De lugter lidt af gummi, men folk som har dem siger at det går væk efter noget tid. Man kan eventuelt lufte dem i et par dage på en altan el. lign.
Det er heller ikke den glatteste måtte man kan få, men det kan afhjælpes med lidt teflon-tape. Dog vil jeg tro den er bedst egnet til folk som hellere vil have kontrol, end hastighed (= høj mouse sensivity/små bevægelser).

Jeg tager dem med til LAN'et i morgen hvis nogen er interesserede.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
OrosAraba
Formand
Indlæg: 1478
Kontakt:

Re: Sælges: 2 stk. Boogie Bug AimB.Pad XL

Indlæg#2 » 13. okt 2011 18:02

bring one plz, lyder som noget for mig, jeg skal helst kunne køre fra hjørne til hjørne af skærmen uden at røre meget mere end fingerspidserne :D
Så lyder det måske fjollet at man skal have så stor en måtte, men jeg går ud fra de er så store så der også er plads til tastatur. (jeg hader kolde skriveborde til arme/håndled :D

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: Sælges: 2 stk. Boogie Bug AimB.Pad XL

Indlæg#3 » 13. okt 2011 19:34

Jeg valgte en Corepad C1 XXXL i stedet, den har samme størrelse men har en glattere overflade. Lige nu har jeg et Logitech G13, mit Filco Majestouch 2, min Logitech G700 og en tallerken på den, og jeg har stadig plads til at hvile armene fra albuen og ned på den!

I den størrelse er det ikke en musemåtte -- det er en tyk dug.. ;)
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Glen
Medlem
Indlæg: 160

Re: Sælges: 2 stk. Boogie Bug AimB.Pad XL

Indlæg#4 » 13. okt 2011 19:47

Jeg er nok også lidt interreseret i en

Har bare en lille ussel mussemåtte :D



200 kr er en aftale!
Billede

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron