APB Reloaded

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

APB Reloaded

Indlæg#1 » 2. maj 2011 11:53

Jeg har tidligere skrevet om APB her på forummet, og det er et interessant spil med en noget broget historie.
Den korte udgave er, at Realtime Worlds som oprindeligt udviklede spillet gik konkurs kort efter spillets udgivelse, og nu har et andet firma taget over.
Den mellemlange historie er, at EA var udgivere af spillet, og havde en aftale med Realtime Worlds som betød at EA kun tjente penge på solgte spil, og Realtime Worlds indkasserede abonnementspengene, hvilket betød at EA pressede på for at få spillet ud i butikkerne før det egentligt var færdigt.

Da det er et onlinespil, betød konkursen naturligvis at serverne ikke kunne holdes kørende, og det var vi jo mange som blev kede af, da det faktisk er et ganske underholdende spil.

Efter konkursbegæringen opkøbte et andet firma (GamersFirst) koden og rettighederne til APB, og de kører så en ny betaperiode på spillet, hvor de retter op på mange af de fejl og problemer som ikke nåede at blive rettet i første omgang.
De er så småt ved at være klar til at gøre betaen åben (i løbet af denne uge), og hvis man vil være med, så er der to ting man skal gøre:
  1. Tilmelde sig APB's nyhedsbrev på http://www.gamersfirst.com/apb/ og
  2. Oprette en GamersFirst konto på http://www.gamersfirst.com/, med samme E-mail adresse
Så vil man få adgang i løbet af ugen.

GamersFirst har også besluttet at ændre forretningsmodellen fra en mere konventionel abonnementsbaseret model, til denne her Free-to-play model, med premium fordele som er så rasende populær i dag, så alle kan være med!

Jeg kan klart anbefale at man tjekker det ud, og hvis I gør, så spiller jeg som criminal på den europæiske server "Obeya", under navnet "Kolthor", så lad os nakke nogle pansere sammen ;)
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#2 » 9. maj 2011 01:49

Jeg tænkte at jeg lige ville tease lidt for hvad man kan med symbol og vehicle designeren, ved at vise nogle screenshots af noget jeg lavede inden de lukkede ned i første omgang.

Det skal lige siges at man ikke kan importere billeder, eller tegne streger -- Det er ikke MS Paint.. Alle symboler bliver lavet ved at strække/vride/rotere basiske symboler, og placere dem oven på hinanden.
APB 2010-09-16 21-11-31-55.png
APB 2010-09-16 21-10-36-85.png
APB 2010-09-16 21-09-25-02.png
APB 2010-09-16 21-10-49-74.png
APB 2010-09-16 21-10-44-44.png
APB 2010-09-16 21-14-10-44.png
APB 2010-09-16 21-14-15-04.png
100 layer limit, så man må dele designet op hvis man skal bruge mere..
APB 2010-09-16 21-10-55-23.png
APB 2010-09-16 21-11-21-03.png
APB 2010-09-16 21-10-12-98.png
APB 2010-09-16 21-08-33-04.png
APB 2010-09-16 21-08-51-51.png
APB 2010-09-16 21-08-41-87.png
Symboler man laver i designeren, kan også bruges på tøj, og som tatoveringer/bodypaint.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: APB Reloaded

Indlæg#3 » 9. maj 2011 02:01

Har problemer med at få min gamle char tilbage... Skal lige have fat i support i morgen.
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#4 » 9. maj 2011 16:35

APB Reloaded - GamersFirst skrev:Are you having issues remembering your RTW account password? Here is a tip that may help you remember. RTW passwords required 1 capital letter and had to be between 9 and 12 characters long.
Jeg prøvede også en 10-15 passwords af før det lykkedes.. Mærkeligt at de ikke har lavet en "retrieve password"-option i det mindste.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#5 » 20. maj 2011 01:10

Avav..

Der blev ikke åbnet for sluserne i onsdags alligevel -- Der har sneget sig en bug ind som skal fikses først, og ETA PT er at der bliver åbnet en gang i næste uge, men det er ikke 100% sikkert.

I kan læse mere om problemet på bloggen her:
http://apbreloaded.blogspot.com/2011/05 ... -next.html
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Ranger
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 239

Re: APB Reloaded

Indlæg#6 » 21. maj 2011 02:24

SUX men håber da de finder fejlen snart....

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#7 » 21. maj 2011 11:52

Den er fundet og fixet, og den nye dato er sat til d. 23. maj, altså på mandag!
De vil dog lukke nogle af dem som har vist interesse (signet på nyhedsbrevet og lavet en G1 konto) ind allerede i løbet af i dag, og i morgen.

Edit: Dog skal man lige huske på at udviklerne sidder ovre på USA's vestkyst et sted, og kører efter US Pacific Time, så de er 9 timer bagud i forhold til os -- Man skal ikke forvente at man har adgang kl. midnat dansk tid.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#8 » 21. maj 2011 15:58

Update!

Jeg lokkede lige Caniz og Lowrater til at prøve på at logge ind, selvom de endnu ikke har modtaget nogen mail -- Og det kunne de!
G1 er nogle snigere! ;)
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Ranger
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 239

Re: APB Reloaded

Indlæg#9 » 21. maj 2011 20:26

har lige været inde og vende :)
det ligner jo sig selv
dog har de tard's husket alt mit kluns og symboler men ikke min musik GRRRRRRR.. :evil:

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: APB Reloaded

Indlæg#10 » 22. maj 2011 00:30

World Of Tanks! :)

Har stadig ikke fået min konto tilbage.
De arbejder dog på det.
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#11 » 22. maj 2011 02:59

Musikken får du ikke tilbage, det har de også sagt. Der var nogle bugs de skulle fikse, som breakede eksisterende numre, det kunne de ikke gøre noget ved.

WoT sutter.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#12 » 22. maj 2011 23:20

Her er lige et par teasere fra vores eskapader i dag:
Man skal passe på hvor man sætter fingrene..
Man skal passe på hvor man sætter fingrene..
8)
8)
Det er svært at finde parkeringspladser i San Paro..
Det er svært at finde parkeringspladser i San Paro..
Mere territorieafmærkning
Mere territorieafmærkning
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Brugeravatar
Ranger
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 239

Re: APB Reloaded

Indlæg#13 » 25. maj 2011 20:02

syntes ikke det så sjovt som jeg husker det men det kræver nok lidt tilvænning.

Brugeravatar
Hyper
Medlem
Indlæg: 264

Re: APB Reloaded

Indlæg#14 » 26. maj 2011 00:28

Kolthor skrev:
WoT sutter.
Hehe. Slet ikke efter Clan Wars er startet, og det er stadig i beta udgave, men jeg er solgt.
Fandme genialt, og mixe det med en omgang Axis And Allies :)
“Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruit salad.”
― Miles Kington

Brugeravatar
Kolthor
Medlem
Indlæg: 440

Re: APB Reloaded

Indlæg#15 » 26. maj 2011 11:20

DarkRanger skrev:syntes ikke det så sjovt som jeg husker det men det kræver nok lidt tilvænning.
Jeg hygger mig gevaldigt.
Men det er nu også sjovere når man ikke render rundt alene..
Hyper skrev:
Kolthor skrev:WoT sutter.
Hehe. Slet ikke efter Clan Wars er startet, og det er stadig i beta udgave, men jeg er solgt.
Fandme genialt, og mixe det med en omgang Axis And Allies :)
I stand by my conviction.
“Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.” -Isaac Asimov
“Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” -Robert A. Heinlein

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron